מכירים את ההרגשה שיש בלגאן בשיווק העסק?

יש לכם בלגאן בשיווק?

לרובנו יש בלגאן בעסק, אבל זה הכי בולט בתחום השיווק! אתם מחליטים שאתם רוצים לבצע מהלך של בניית אתר,  ואז אתם בונים לכם אתר מרשים. לאחר מכן אתם בודקים ורואים שהאתר לא יושב בעמודים הראשונים בגוגל וזה לא בדיוק עוזר שיש לכם אתר, נכון?

ואז אתם מבררים על קידום באינטרנט, ולאט לאט אתם מגלים שהאתר שלכם לא בדיוק מותאם לקידום אורגני. כלומר, חסרים לכם טכסטים מתאימים עם מילות מפתח, ועוד…

ואז אתם מחליטים בעצת מומחים, כי יש צורך לשכור מקדם אתרים מיקצועי  ולהתחיל לשלם לו הרבה כסף על מנת לסדר את האתר. והתהליך הזה אף הפעם אינו נגמר, נכון? ומה עם ניוזלטר? על איזו מערכת? ומה עם דף בפייסבוק? ואיך לחבר הכל? ואולי לדאוג לפרסם במקום אחד ולסנכרן הכל? בקיצור זה אף פעם לא נגמר.

עכשיו צריך לשכור חברה שתנהל את הדף עסקי, ואולי כדאי שהעיצוב של הדף העסקי יהיה תואם אתר? ומה לגבי העיצוב של הניוזלטר? לא כדאי שכל השפה עיצובית תהיה בקו אחד נקי? בקיצור בלגן אחד גדול! הרבה כסף, בזבוז זמן ומשאבים. אז איך עובדים עם כולם? איך גורמים לכל החלקים לעבוד יחד ולהביא תנועה לעסק שלך?

בלונהסייט ראינו שכאשר מרכזים פעילות במקום אחד הכל עובד כמו שעון שוייצרי!  כמו שבונים מודל עסקי, מתחילים מתכנית שיווקית מוצלחת הכוללת בתוכה מספר מרכיבים חשובים כמו – מיתוג, עיצוב גרפי,  בניית אתר,  דפי נחיתה, קידום ופרסום באינטרנט, קידום ופירסום בפייסבוק, ניהול מועדון לקוחות וכמובן הדרכות וקשר קבוע עם הלקוחות.

וכשאתם רוצים לשדרג את המערכת שלכם, הכל באותו בית, הבית לשיווק העסק שלכם. מזמינים אתכם לצור עימנו קשר ולהתחיל גם להנות מהחוויה!