• בית
  • אודות
  • בניית אתרים
    • עיצוב אתרים
    • חנויות דיגיטליות
    • דפי נחיתה
  • קידום אתרים
    • קידום אורגני
    • קידום ממומן
    • שיווק דיגיטלי
  • חנויות דיגיטליות
  • שיווק דיגיטלי
    • קידום ממומן
    • קידום אורגני
    • קידום אתרים
    • דפי נחיתה
  • ניהול פרויקטים
  • לקוחות
  • תיק עבודות
  • מאמרים
  • צור קשר
בניית אתרים |  קידום אתרים | בניית חנות באינטרנט | שיווק דיגיטלי  – לונהסייט
בניית אתרים |  קידום אתרים | בניית חנות באינטרנט | שיווק דיגיטלי  – לונהסייט
  • בית
  • אודות
  • בניית אתרים
    • עיצוב אתרים
    • חנויות דיגיטליות
    • דפי נחיתה
  • קידום אתרים
    • קידום אורגני
    • קידום ממומן
    • שיווק דיגיטלי
  • חנויות דיגיטליות
  • שיווק דיגיטלי
    • קידום ממומן
    • קידום אורגני
    • קידום אתרים
    • דפי נחיתה
  • ניהול פרויקטים
  • לקוחות
  • תיק עבודות
  • מאמרים
  • צור קשר
  • בית
  • קידום ממומן

קידום ממומן

יש לכם אתר או דף נחיתה ואתם מעוניינים להביא גולשים לאתר שלכם או לדף הנחיתה?

ניתן לבצע זאת על ידי קידום אורגני לאתרים, אך מאחר וזה תהליך שלוקח מספר חודשים בעבודה קבועה, ניתן לבנות מסע קמפיין שיווקי בגוגל או בפייסבוק על מנת להזרים תנועת לקוחות לאתר שלכם או לדף הנחיתה על מנת לקבל תוצאות מהירות יותר.

אז כמו בקידום אורגני, כך גם בקידום ממומן יש מספר נקודות חשובות מאד –

מחקר המתחרים – מי המתחרים שלכם בתחום בו העסק שלכם מוביל? כיצד הם מקדמים את עצמם? מי הלקוחות שלכם ושלהם? איזה סוג קמפיינים שלהם?

מחקר מילות מפתח – אילו מילים או ביטויים הקשורים לעסק שלכם, אשר המשתמשים מחפשים ביום.

הגדרת המודעות – הגדרת וניסוח הקמפיין של מודעות המילים במנועי החיפוש של גוגל (Google Adwords) או בקידום הממומן של פייסבוק.

תקציב מוגדר  – כדאי להגדיר מראש את התקציב, אך כדאי לעקוב אחר המודעות על מנת לראות את התנהגות השוק

יחס המרה – יחס המרה הינו אחזו הלקוחות בפועל מתוך סך המבקרים באתר. כשאר אנחנו שואפים ליחס המרה גבוה על מנת להביא לכמות פניות (״לידים״) גבוה!

מספר קליקים או מספר הופעות – איך להגדיר את הקמפיין שלכם, האם כדאי שהמודעה תופיע כמה שיותר או להגדיר את הקמפיינים שלכם לפי מספר הקליקים. זה כבר תלוי לקוח ותחומי עיסוק וכמובן תלוי התחרות בביטויי המפתח של העסק או המוצר!

החוכמה בקידום ממומן היא למצוא את הדרך להביא קהל ממוקד שיביע עניין גדול יותר במוצר או בשירות שהאתר שלכם מציע.

איך עושים את זה? בשביל זה אנחנו כאן בשבילכם! אם אתם מעוניינים לקבל ייעוץ, נשמח להיפגש עמכם לכוס קפה אלנו במשרד, אנא צרו עמנו קשר בבקשה

 

 

Contact

מחפשים פתרון בתחום בניית אתרים? נשמח לשוחח על העסק שלכם. שנפגש לקפה?
0544996411
info@lunasite.co.il
מקסימום? תוצאות.

אודות לונה סייט

אנו מאמינים שלכל עסק, ארגון או מיזם, יש ייחוד שמאפיין אותו. הבידול הזה חיוני באינטרנט. אין מתודולוגיה זהה לכל לקוח ולתפיסתנו, כל מותג צריך להבנות אחרת.
אנו רואים בלקוחותינו שותפים, אשר מאפשרים לנו להכיר לעומק את הצרכים שלהם, את הלקוחות, המתחרים, האתגרים והיעדים, שנשיג ביחד.

פוסטים אחרונים
  • המהפכה הדיגיטלית: אילו סוכני בינה מלאכותית כל חנות אונליין חייבת להכיר ב-2025?
  • הבינה המלאכותית השתלטה על השוק – האם המותג שלך מוכן? או המלך מת יחי המלך החדש
  • איך לעבור מאתר ישן לחדש בלי להרוס את הקידום שלו בגוגל?
צור קשר

054-499-6411
077-500-3070
info@lunasite.co.il
https://www.lunasite.co.il

התעשייה 7, רעננה

RSS אינטרנט מכלכליסט
  • עובדי ענקיות הטכנולוגיה מחזירים מלחמה 19 בינואר 2021
  • ״כולם נטשו אותנו״: פרלר כבר לא זמינה אונליין 11 בינואר 2021
  • הרשת החברתית פרלר היא רק טיפה בים של אתרי הסתה 10 בינואר 2021
  • בית
  • אודות
  • בניית אתרים
  • דפי נחיתה
  • איחסון אתרים
  • קידום אתרים
  • הנגשת אתרים
  • חנויות דיגיטליות
  • מאמרים
  • צור קשר
כל הזכויות שמורות ללונהסייט © 2017 | מיתוג ועיצוב: the-brand