הסוגים הפופולריים של מעריצים בפייסבוק

בעת השימוש בפייסבוק, כדי לשווק את העסק שלך עליך ליצור קשר עם לקוחות קיימים ועתידיים , המעריצים שלך הם קריטיים להצלחה שלך. אולם, לא כל המעריצים בפייסבוק נוצרו שווים , ואחד " כמו " אולי לא אומר אותו דבר כמו אחר. לכן זה חשוב להבין את המעריצים שלך (והמבקרים ! ) ומה אומרות הדמויות שלהם בפייסבוק לעסק שלך.


מכירים את ההרגשה שיש בלגאן בשיווק העסק?

לרובנו יש בלגאן בעסק, אבל זה הכי בולט בתחום השיווק! אתם מחליטים שאתם רוצים לבצע מהלך של בניית אתר,  ואז אתם בונים לכם אתר מרשים. לאחר מכן אתם בודקים ורואים שהאתר לא יושב בעמודים הראשונים בגוגל וזה לא בדיוק עוזר שיש לכם אתר, נכון?